search
Zidashop
Cart
Phone ordersΤηλ Παραγγελίες:2310 839173

Πολιτική επιστροφών

Πολιτική επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με την επιχείρηση για την άμεση αντικατάσταση ή επιδιόρθωσή του. Η συσκευασία των προϊόντων κατά την αποστολή τους γίνεται με τρόπο, ώστε να εξασφαλίζεται η καλή τους κατάσταση κατά την μεταφορά τους.

Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Όλες οι παραγγελιές μας ελέγχονται δυο φορές πριν από την αποστολή τους. Σε περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα, από δικό μας λάθος, ο  πελάτης ενημερώνει την εταιρία μας εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε, για έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των λάθος προϊόντων από την εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα,  ισχύουν τα ακόλουθα:

Ενημέρωση της εταιρίας μας για την επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος, που θα πρέπει να συνοδεύεται με την πρωτότυπη απόδειξη λιανικής πώλησης ή με Δελτίο Αποστολής του επαγγελματία πελάτη και την αρχική πλήρη τη συσκευασία του. Εάν δεν υπάρχει ενημέρωση από τον πελάτη προς την εταιρία μας, τότε  η εταιρία μας δεν μπορεί να κάνει αποδοχή και παραλαβή των προϊόντων και τα προϊόντα θα επιστρέψουν στον πελάτη.

Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται  ή αντικατάσταση του προϊόντος, με το ίδιο ή άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή τότε η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων .

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης αγοράς ή του τιμολογίου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν, εφόσον δεν έχει χρησιμοποιηθεί ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, μαζί με όλα όσα περιείχε η συσκευασία και την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον και εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν, καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.  .

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως και πρέπει να συμπληρώσετε το υπόδειγμα δελτίου υπαναχώρησης, με το οποίο μπορείτε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 30 ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων. 

Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης που προσφέρει ο ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Εάν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή. Εάν αυτό διαπιστωθεί μετά από έλεγχο του προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στο αποστολέα με δική του χρέωση.

Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος.  Σε περίπτωση που το προϊόν ή το σύνολο της παραγγελίας που θα επιστρέψετε συνοδευόταν από οποιοδήποτε δωρεάν, χωρίς χρέωση προϊόν, θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό.

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση τους.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2310 888832, είτε μέσω e-mail στο [email protected]zidashop.gr




AlphaBank
AlphaBank