Τα ασφαλιστικά ταμεία χορηγούν ένα μέρος του κόστους της περούκας, το οποίο είναι το 75%.
Κάθε ασφαλιστικός φορέας χορηγεί καθορισμένο πόσο για την κάλυψη του κόστους αγοράς μιας περούκας και έχει και καθορισμένη συμμετοχή ασφαλισμένου.
Ανάλογα με το ταμείο που ανήκετε, ακολουθείται και η αντίστοιχη διαδικασία.
Συνήθως τα έγγραφα που απαιτούνται με σειρά προτεραιότητας είναι:
- Ηλεκτρονική γνωμάτευση για περούκα, την οποία χορηγεί ο θεράποντας γιατρός σας (Έχει διάρκεια 1 μήνα)
- Απόδειξη αγοράς περούκας
- Φωτοτυπία IBAN από βιβλιάριο τράπεζας
Η κατάθεση των δικαιολογητικών μπορεί να γίνει είτε με φυσική παρουσία είτε ηλεκτρονικά στη σελίδα του ΕΟΠΥΥ.
Η κατάθεση με φυσική παρουσία γίνεται στον ΕΟΠΥΥ του τόπου διαμονής. (Σε περίπτωση μη κατάθεσης από τον άμεσα ασφαλισμένο χρειάζεται εξουσιοδότηση και γνήσιο υπογραφής)
Μπορείτε επίσης να καταθέσετε τα χαρτιά σας και ηλεκτρονικά απευθείας στη σελίδα του ΕΟΠΥΥ.
Για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία ακολουθείτε τα εξής βήματα:
Είσοδος στο www.eopyy.gov.gr
1. Επιλέξτε «Φάκελος Ασφάλισης Υγείας»
2. Συνδεθείτε με τους κωδικούς σας στο TAXIS
3. Συμπληρώστε το ΑΜΚΑ σας και πατήστε «Είσοδος»
4. Επιλέξτε «Ατομικά Αιτήματα Παροχών»
5. Επιλέξτε «Υποβολή Ατομικού»
6. Κατόπιν στο Θέμα Αιτήματος επιλέγετε την «Αποζημίωση Περούκας»
7. Συμπληρώστε τον ταχυδρομικό κώδικα «ΤΚ» της κατοικίας σας
8. Στο πεδίο «Αφορά» σημειώστε αν πρόκειται για έμμεσο ή άμεσο μέλος και συμπληρώστε τον ΑΜΚΑ. Οι έμμεσα ασφαλισμένοι αφού επιλέξουν «Έμμεσο Μέλος» εισάγουν τον δικό τους ΑΜΚΑ και θα εμφανιστούν αυτόματα τα υπόλοιπα προσωπικά του στοιχεία. Μόνο στο πεδίο «Στοιχεία Δικαιούχου» εισάγουν αυτά του άμεσα ασφαλισμένου. Για ανήλικα προστατευόμενα μέλη κάνετε ότι για τα έμμεσα ασφαλισμένα μέλη
9. Στα στοιχεία επικοινωνίας σας καταχωρείστε το λογαριασμό email και το κινητό σας τηλέφωνο
10. Στα στοιχεία δικαιούχου συμπληρώστε τα στοιχεία του άμεσα ασφαλισμένου και το λογαριασμό τράπεζας ΙΒΑΝ που επιθυμείτε να λάβετε το ποσό της αποζημίωσης
11. Στο πεδίο «Αιτούμενο Ποσό» αναγράψτε το ακριβές ποσό του παραστατικού (απόδειξη) που σας δόθηκε από το κατάστημα από όπου αγοράσατε την περούκα
12. Στα στοιχεία παραπεμπτικού/γνωμάτευσης βλέπετε τις διαθέσιμες Γνωματεύσεις Παροχών ΕΚΠΥ (Πίνακας «Διαθέσιμες»). Επιλέξτε τον αριθμό που συμπίπτει με αυτόν που βρίσκεται κάτω ακριβώς από το barcode στη γνωμάτευση που σας χορήγησε ο γιατρός σας και πατήστε το βελάκι για να την μεταφέρετε στον πίνακα «Επιλεγμένες»
13. Σκανάρετε τα δικαιολογητικά και πατώντας το «+» τα ανεβάζετε (την απόδειξη πληρωμής της περούκας και την πρώτη σελίδα του βιβλιαρίου τραπέζης ή άλλο έγγραφο που πιστοποιεί τον αριθμό IBAN που καταχωρήσατε)
14. Μαρκάρετε τα κουμπιά, ότι θα αναλάβετε την υποχρέωση να τηρήσετε για 5 χρόνια τα πρωτότυπα δικαιολογητικά και ότι με ατομική σας ευθύνη τα στοιχεία και τα δικαιολογητικά είναι αληθή
15. Πατήστε «Υποβολή Αιτήματος» και περιμένετε να γίνει η επιβεβαίωση
16. Προσοχή – Μετά την υποβολή του αιτήματος σημειώστε τον αριθμό πρωτοκόλλου και αρμόδια ΠΕΔΥ ώστε να επικοινωνήσετε σε περίπτωση που δεν λάβετε την αποζημίωση. Ο χρόνος διεκπεραίωσης μπορεί να υπερβεί τους 2-3 μήνες
17. Στους ασφαλισμένους χορηγείται περούκα κάθε 2 έτη για την αποκατάσταση της απώλειας μαλλιών εξαιτίας χημειοθεραπειών, αλωπεκίας και διάφορων δερματικών παθήσεων
18. Στον ΕΟΠΥΥ περιλαμβάνονται τα εξής ταμεία: ΙΚΑ , ΟΓΑ, ΟΑΕΕ, ΟΠΑΔ, ΤΥΔΚΥ, ΝΑΤ, ΤΑΥΤΕΚΩ, ΕΤΑΑ, ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, ΛΙΜΕΝΙΚΟ
19. Για τυχόν απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο 2310 839173